Rabu, 21 April 2010

Umum Rancangan Fasa Ke 2

Masjid Pasar Pengkalan Chepa
Masjid Jamek.......Kuantan [ dilihat dari arah Shezan Hotel, jam 6:45 pagi ]
Malam ini, seperti biasa kuliah mingguan saya di Masjid Ar-Rahim Sokor, Kok Lanas. Saya mengumumkan kepada ahli jamaah bahawa Fasa Ke 2 akan di buat Sabtu ini, 24 April 2010.

Saya semacam tidak sabar untuk melihat tiang berdiri tegak di tapak Masjid Uthmani. Saya menjangkakan, jika siap tiang 16 batang ini, pembinaan Masjid Uthmani akan laju pembinaannya. Orang ramai dijangka akan bertambah minat untuk infak...... InsyaAllah

Entah mengapa saya terfikir begitu. Oleh yang demikan saya harap anak beranak, sahabat handai hulurkan segera bantuan kewangan atau sebarang bentuk kebendaan bagi mencapat matlamat pembinaan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan