Isnin, 23 Ogos 2010

RISALAH RAYUAN SUMBANGAN

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.....

Akaun MASJID UTHMANI:
RHB ; 2-53025-0000563-0
atau
CIMB ; 0301-0004030-20-5
Risalah Rayuan Sumbangan

Setelah dilancarkan saya terus menjalankan kerja secara sederhana gerak kerjanya. Kebetulan solat di Masjid Jamek Batu 11 dekat Nilam Puri saya meletakkan di beberapa buah kereta. InsyaAllah ada harapan untuk membuah hasil untuk Masjid Uthmani.

.

Saya yakin Allah melembutkan hati-hati mereka yang beriman untuk infak fi sabililLAH kerana saya menggunakan bahasa "RAYUAN". Saya hanya merayu kepada orang beriman.

.

Saya mengambil sikap dengan meletakkan di kereta dimasjid-masjid di waktu solat. Dalam melangkah kaki naik ke masjid saya kepilkan dikereta mereka yang dikira bertuah menerima panggilan jihad infak fi sabililLah.

Dikereta siapa ni ???????????????????????????



Hanya dengan tiga orang yang saya temui langsung untuk beri sampul putih itu. Bagi saya itu nasib baik mereka. Sengaja saya ke kliniknya kerana isteri saya pernah menerima rawatan darinya.
.
Keduanya kepada bekas guru saya di sebuah sekolah swasta di Kota Bharu yang kebetulan terserempak dengannya di Pekan Ketereh. Seorang lagi orang yang saya tidak kenali tetapi saya katakan kepadanya, "saya terasa nak beri kepadanya".
.
Disini saya mengambil kesempatan mengucapkan kepada penyumbang secara langsung kepada saya di Royal Guest House dan di Masjid Jamek Batu 11 yang saya tak perlu sebut namanya disini. Kisahnya akan saya sebut nanti. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan