Selasa, 28 Februari 2017

PERSEDIAAN MENYAMBUT RAMADHAN 1438 H


Assalamu'alaikum warahmatuLLAH

Saya selaku Pengerusi Pembinaan MASJID UTHMANI bersua dengan anda tuan puan disini.

Saya ingin  MEMAKLUMKAN bahawa kita akan memasuk bulan Ramadhan 2 bulan lagi.

Justeru, saya yang terlibat dengan urusan pembinaan MASJID UTHMANI ditapak yang saya WAKAF dari tanah hak milik saya, saya ingin memaklumkan bahawa MASJID UTHMANI TERGENDALA PEMBINAAN NYA nya.

"Nak minta tolong" begitulah ringkasnya. Hakikatnya kita sama tolong menolong. Tolong saya bina masjid hakikatnya tolong diri anda sendiri berkebajikan berINFAQ fi-sabiliLLAH. 

Saya WAKAFkan tanah saya untuk bina MASJID UTHMANI. Tidak mampu saya seorang diri bina masjid yang dijangka bernilai RM 1 juta. 

Untuk keterangan lanjut MOHON rujuk diruangan lain di blog ini. "Insya ALLAH"


Sekian. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan